Faqja e Pare | Kosova | Kryeministri Thaci vendos tabelen e Republikes se Kosoves ne pikekalimin Kosove- Serbi ne Merdare

Kryeministri Thaci vendos tabelen e Republikes se Kosoves ne pikekalimin Kosove- Serbi ne Merdare

Zgjidhni madhesine e germes: Decrease font Enlarge font

Kryeministri i Republikës së Kosovës, Hashim Thaçi, i shoqëruar nga ministri i Shërbimeve Publike Arsim Bajrami dhe zëvendësministri Rifat Blaku, sot solemnisht ka zbuluar tabelën me mbishkrimin “ Mirë se vini në Republikën e Kosovës”, në pikën kufitare Kosovë – Serbi, në Merdare.

Para njësive kufitare të Shërbimit Policor të Kosovës, policisë së UNMIK-ut, oficerëve të doganës dhe qytetarëve të Komunës së Besianës, kryeministri Thaçi ka thënë se është kjo tabelë e fqinjësisë së mirë e respektimit të paqes dhe stabilitetit .
 
 “Kjo tabelë simbolizon shenjën shtetërore të kufirit të shtetit më të ri, atij të Kosovës, është shenjë që ndanë të kaluarën me të ardhmen, izolimin dhe hapjen e perspektivës për integrim”, theksoi kryeministri, duke shtuar se vijat kufitare sot kanë domethënien e mirëkuptimit dhe fqinjësisë së mirë . Më tutje z. Thaçi është shprehur se njohja e kufirit nga shteti ynë fqinjë Serbia, i këtij kufiri, është një njohje me domethënie për njohjen e së ardhmes së tyre evropiane .
 
 “Edhe Serbia edhe Kosova si dy shtete të pavarura do të jenë pjesë e familjes evropiane në Bruksel, BE-së dhe NATO-s. “ u shpreh kryeministri.
 
Nga vija kufitare në Merdare, z. Thaçi ka porositur se ne do të punojmë që të kemi liberalizim, demokratizim dhe hapje të kufijve edhe me rajonin tonë dhe në të ardhmen e afërt të jemi pjesë e familjes evropiane.
 
Duke u përgjigjur në një pyetje se si e vlerësoni rënien e Qeverisë së Koshtunicës, kryeministri Thaçi ka pohuar se zhvillimet vendimtare dhe të rëndësishme dhe vendimet që kemi marrë ne në Kosovë, gjithmonë kanë ndikuar në demokratizimin e Serbisë. “Edhe në vitit 1999 kur e kemi larguar ushtrinë, policinë dhe administratën e Serbisë nga Kosova ka filluar rënia e Milosheviqit edhe tash me pavarësimin e Kosovës ka rënë edhe Koshtunica” , ka thënë z. Thaçi.
 
Kryeministri i Republikës së Kosovës, Hashim Thaçi, edhe me këtë rast ka ripërsëritur se integriteti territorial i Kosovës është i paprekshëm i pacenueshëm dhe i garantuar.

Komente (97 vendosur):

mustafa ne 09 March, 2008 05:23:16
avatar
Sa me larg Atedheut me shume mall per te. Sikur te isha aty do te perkulesha para para kesaj tabele e do te puthja Token e Kosoves... me shume mall nga Amerika e veriut.
Kosova ne 09 March, 2008 06:26:15
avatar
Te"lumte" kryemister,por mos harro qe edhe pjesa e veriore e banuar me serbe eshte Republike e Kosoves na trego kur do ta marresh guximin qe edhe ne Z.Potok dhe Leposaviq do ta vendosesh te njejten tabele apo ate do ta vendosin KFORI apo Unmik-u.Kosova eshet nje nga jugu ne perendim e nga lindja ne veri.
Kosova ne 09 March, 2008 06:29:33
avatar
Me falni kryemister eshte gabim duhet te jete kryeminister.Ju kerkoj falje edhe njeher per gabimin.
drenica ne 09 March, 2008 06:40:32
avatar
o ju lumt veq e kena pas njetin me qit pak me larg kish e kemi pas amanet me qit te nishi po ska dert se e shtyjm qdo dit ka pak e kosova mos ta nin se ne tana anet kena me qit rrnoft kososva me e bashkuar me te gjitha trojet
Kosova ne 09 March, 2008 06:48:16
avatar
Drenice
Edhe une besoj qe tabelat te ngriten ne te gjithe kufijte e tashem te Kosoves
por nuk do te jet Hashim Thaqi ai qe do ti vendose keto tabela ata jane.E sa per deri ne Nish mos u ngut se edhe Jakup Krasniqi jepke daklarata qe edhe qamerin kemi me çliru e tash as ne Mitrovice nuk po guxon me shku.Te pershendes
taraku ne 09 March, 2008 07:11:05
avatar
omuta qe vetem fjal kini ata ekan pru deri ketu bile ju ka kushtu zemra edhe jan mundu eti ** ekritikon hashimin ejakup krasniqin ti me siguri ne koh te luftes je mshef ner fustan te grues mu mundu me dal ne bllac ose ne ulqin eata ekan majt pushken ne dor ni dallim ivogel me ju mutat ** imerrni neper goj trimat eluftes etash ehapni gojn sikur ju ekeni shliru kosoven marri ju qoft se gjith iligu ka qen edhe iflliqt epergojs
pejoni ne 09 March, 2008 07:17:36
avatar
BRAVO THACI,JETA TE FORCOFTË...KURSE KATUNARISË,,,SHATIN SHATIN !!!
flutra ne 09 March, 2008 07:19:10
avatar
o ju pershendes te gjithve rrnoft shteti ir i kosoves sa i perket Hashimit e Jakupit e shum trimave te tjer ju lumt pushka qe na e sollen lirin se ne od nuk ishim e per juve te tjerve qe qani drrasa plasshi
Majmuni ne 09 March, 2008 07:35:54
avatar
taraku
avaresi po po sovranitet jo.Komb JO.
E shtet pa komb nuk ka .Shko vboje ne veri te mitrovices nta qit.
Shko ne sterpce ntaqit shko ne graqanice ntaqit shko ne enklavat serbentaqit.
Jo ore zoteri shtet pa gjysmen ekosves nuk ka mashtrim.
Shtet pa shtt porrenave te tua i ka da boja.
Rrnofte FBKSH-AKSH qe nuk dote skruan Kosovari po shqiperia.
lepuri ne 09 March, 2008 07:38:27
avatar
Po valla Flutura pahan lufteue per bashkim vllaznim per kosoven multietnikeper kosoven e ndare per kosoven pa komb per kosoven pa flamure.
Per kosoven me shkije.
Ee fjalen qe naj ke thene.
Luci ne 09 March, 2008 07:41:05
avatar
pejoni
Bravo Thaqi per tradhti-kete sun naj bani qubrilloviqi e ti me shok e arrite.Arrite te naj hekesh kombin shqiptar te naj hekesh flamurin.
Brravo tradhtae.
taraku ne 09 March, 2008 07:45:34
avatar
te lumt flutur .me ban aq nervoz ndokush qe flet keq per krahun eluftes qlirimtare sa qe me duket se aj qe kundershton ose mundohet ti kundershton ushtaret qlirimtar nuk llogaritet shqiptar rrnoft populli shqiptar icili edhe nese nuk ka liftu por idon ata qe ja kthyn pushken kriminelave serb se me dashuri tek njeri tjetri do arrim te gjitha deshirat qe ikem jemi te fort nese jem bashk por trimave duhet respekt se jan te paret ne front.
titi77 ne 09 March, 2008 07:52:10
avatar
Veprim me vend,sa i perket bashkimit kombetar do te ndodhe edhe ajo një ditë.
Njeher ta zhvillojmë shtetin e Kosoves per te mirë se sa te shitemi patriota me bateria.Z.Kryeminister ju lumt per veprimin e sotit por ,mos ndalo veprimin edhe ne pike kalimet tjera me Serbin.
haso kuka ne 09 March, 2008 08:03:10
avatar
o tarak ti din te besh dallime nuk eshte fjala per krahun eluftes se krahun e luftes nuk e perben veq dy veta e ketu eshte fjala per dy veta .ju mburreni me punen e tyre po ja arriten te shkelin te nenqmojn te degradojn ate dhe ata qe na e mundsuan te vim deri ketu .Te vendosesh pllakat se vjen ne republike multietnike eshte ndonje e mbrrijtur shkencore apo kombtare jo eshte nje humbje .. deri sa te vlej rezoluta 1244 neve jemi pa sovranitet e na te mburremi me kete se tri gjuhsia eshte e nevojshme se kemi ende elemente sllave qe mbrojne ate qe serbi nuk arriti te bej .
taraku ne 09 March, 2008 08:08:21
avatar
obesen po ujap veq edhe naj dit se gishtin ne both mejau shti shkieve skan me leviz se skan ku me ** ***** evet eme shku se kosova asht epamvarur per kah errok kufiri eshkiet jan me 2ftyra ata kthehen meni her ethojn se na po dom me jetu bashk se politika ka qen egabuar se na jem per demokraci .
Majmuni ne 09 March, 2008 08:26:28
avatar
Taeaku
Besen po ta jap qe shkijet gihtin ne bethe jane tuja shti juve dhe Thaqit e fatmir SEjdiut e shpk dhe dhe skane me guxue me livrit.
Edhe pak dota pashe se qfar pavaresie ke.
Edhe me ** Tqin e keta qeveritare ekryetare se skan meguxue me livrit.Nje Qeveri apo Kryetare qe heq dore prej kombit te vete heq dore prej identitetit apo flamurit.dhe ai popull nuk kane prespektive.
E ju keni hjek dore prej gjithqka qe eshte shqiptare.
Edhe me ju ** meren shkau dhe te huajt ju vetem ja ktheni bethen.
Laperi ne 09 March, 2008 08:39:20
avatar
haso kuka
Sa me vend e ke kta po mendojne se Hashim Thaqi dh Jakupi apo Fatmir Lima jane krahu i luftes me dy vete kana formue UCK.
JO ore zoteri UCK e shtun e perkrahen shume shoke qe si njifni fare sikur Thaqin e jakupin qe se keni njofte fare perpara.Ata jane nje pjese qe harruan dhe tradhtuan deshmoret e luftes.Duhet te jete e kjarte se edhe ne kishim perkrah Thjaqin me shoke.Po ma jo se ata tradhtuan shoket.Se kerkushe as vete keta nuk kane luftue per karrig as per kosoven multietnike as per kosoven pa kombe a per kosoven pa flamure as per kosoven per plane te arthisarit as per kosoven e coptueme as per kosoven e ndare.as qe te vije nepushtet Thaqi me shoke qe tradhtuan luften.Sote ne PDK jane ishe udbashe si dikure ne LDK.
ky eshte dallimi .Ne po i mbrojme deshmoret e luftes amanetin dhe gjakune tyre .E keta Thaqi tradhtuan gjakun amanetin e deshmoreve.E JU qe thirri do ne UCK-besoje qe deri dje ishi kunder e keni sha e tashe jeni barte prej LDK ne PDK dhe mendoni se si te nderrojshe partine jeni bere UCK.Jo ore zotni partija politike ska asgje te beje me UCK as hashim THaqi nuk ka te drejtete thirret ne deshmore as as gjakun e tyre se eshte ofendim per ta.
Kosoven dhe deshmoret keta i kane tradhtue.
PO ne UCK kishin formue Adem jashari dhe te tjere.Qe si njifni fare po doti njifni shumeshpejt.
ne 09 March, 2008 08:46:00
avatar
titi77
Jo bashkim me mendimtaret s i ti kurre sdo te ket.
Ju qe perkahte shallin dhe tash thaqin dhe perkrahni gjithkane kushe te vjene ne pushtet kurre sdo te keni liri.
PO bashkimin e bejne patriotet FBKSH-AKSH.
ju qe perkrahni kete politik antikombetare dhe Sejdiu juaj THAQI e veglat e tyre tradhtare kombetare kurre sdote bashkohi.PO vetem trimat shqiptare do tju pshurrin ne flamure multietnik dotju pshurrin ne bashkim vllaznim dotju pshurrin ne planin e Arthisarit.Dotju hudhin ne berlloge keta shites tradhtare si hesat pashe Toptanin.Atehere dote fitojme.
kicomann ne 09 March, 2008 09:04:49
avatar
PEJONI eh ti zirraxhia se me ke ptuh selakin ho
GOMARI ne 09 March, 2008 09:09:36
avatar
AHH MEDET MEDET CKA MKA GJETE,,OO DJALI JEM I VETEM ME EMEN, LAPER, MAJMUN E LUC..HAJDE N'KATUND SE PO TE PRETE SHATI.HAJDE SE O MET TOKA BATALL.
taraku ne 09 March, 2008 09:10:45
avatar
me vjen me qesh me ju serb qe shkruani ne ket faqe mir ekeni msu shqipen nuk muni me ishti shqiptaret nermjeveti te ngatrrohen gjoja se ekemi humb kombin hahaha etash na kan faj poletikanet qe shpallen pamvarsin me nji flamur tjeter .kryesorja asht qe serbija dhe populli serb kur te vin ne kosov do tregojn pasaport eju qe keni friken se kemi humbur identitetin kombtar mos ufrigonu per ne po per ju se edhe naj dit duhet me fol vetem shqip ne kosov se gjuhat tjera do kan nevoj per perkthim se si kuptojm
Majmuni ne 09 March, 2008 09:20:49
avatar
GOMARI
Nali qeto GOmart e tu qe po rrejne se kemi fitue.e shkavi kurre pasaport nuk ka me ju kallxue shqiptareve.kallxoju qe keta Gomaret e tu jane shkije.Se keta se kane gajle se sjane sqiptare po kosovare.Kallxoju qe keta dijne vetem me prashite jepja shatin o Gomar.
Kallxoju qe keta dijne vetem te pallin.
kallxoju o Gomar qe kta kane pranue prap bashkim vllaznim kallxoju qe gjuha serbe eshte gjuhe zyrtare.
Kallxoju qe plani i Arthisarit eshte plane anti shqiptare .Kallxoji qe ne kushtetut ska popull shqiptare po serbe.Kallxoji o Gomar qe evropa ka me ja lujte naniqken ketyr zagareve.
kallxoji qe keta kane mu asimulue krejt.
Gomar mushi mende pak keta Gomaret e tu se valla veq po pallin edhe ata shkenishte.
eroni ne 09 March, 2008 09:29:54
avatar
o tarak ketu nuk ka serb pse po thu keshtu na jemi tu e komentu se qka eshte me mire e qka jo me kete dijenin tone .por nuk eshte keq edhe keshtu veq mos te flasim fjale banale se po i humbim kuptimin .ketu ka simpatizues te pdk te ldk te aak neve nese nuk mundemi te bejme ne mes veti me kend do te mujshmi me ba .ndoshta eshte veti e jona se veq me te huajin dome e jo me tonin . Deri dje e sulmuam rugoven per flamure se po e ndrrone se eshte pro serb ne festen ne te cilen u vendosen flamujte e presidentit te ndjere rugoves u heqen dhe u sosen por keta kishin nje shenje kombtare .kur per heqjen u etyre u keq perdor edhe shoqata e invalidve te luftes e sot u vendos nje flamure pa kuptim per neve se per te tjeret po u ben te njejt edhe shqiptari me 2 milion edhe romi me 50000 por edhe nje gje eshte e paqaret pse jemi lidh kaq kaq per individ e jo per shumicen te cilet mendojne me ndryshe se ne A eshte e mundshme me i harru ndarjet partiake se lideret partiak shkuan edhe te varri i rugoves edhe te varri i adem jasharit e neve thejme dhom per ta e ata perseri bashke
Gorani ne 09 March, 2008 09:32:26
avatar
taraku
Nemoj zemljak da nas vredis.
Pa ne sme tako da bude.Mi imamo zejedniqka prava.Vlada i Arthsari plan daje ista prava kao vi kosovari.
Pa znash da mismo jednaki.
Ovaj Thaqi i Sejdija kazu da svi smo ravnopravni.Ko je protiv nas qe ide u zatvor.
Pa Thaq daje nas Traktor i poljubi nase detete.On poljubi nas i u guzicu.
pa to je demokratija.
Niko ne sme danas povredjeti.
Ako vam quje Thaqi odmah qese distancira .
Nije posteno tako.Mi imaqemo nashe pasoshi serbske derzave.A vi svoje od eulex.
Plan Arthisari qe mu jebe majku vama polaku i sigurno.
Pa mi hoqemo josh da dobijemo .
Pa nemoj dase zurite zemljaci polako.
nemoj da se letite.
Nista niste dobili -kosova je mulietnicka.
Ziveo Rugova Ziveo Thaqi..
ne 09 March, 2008 09:42:58
avatar
SHQIPTAR KUSH KA SHKOLL MOS HYNI KETU ME U MARR ME BUDALL ...
Imeri ne 09 March, 2008 09:56:31
avatar
eroni
Me te vertet nuk jame ne asnje parti.
As nuk perkrahi as nuk kame dale ne zgjedhje.Se partit Politike kane tradhtue se partija ka ne interes fitoren pushtetin.
Po Seriozishte po theme se me vend e ke se shume ketu shiqojne partit.Ne po flasim jo per parti poper statuse pamarre parasysh se kushe ne cilen parti eshte nuk ka lidhje.
Po nganjehere po bejme hajgare.
SE ne te vertet situta nuke eshte e mire.Shqiqo serbet si Partit si qevritaret si populli jane bashke kunder neve.E ne shqiptaret gjithmone kunder vetvetit.
Ne krijojme idole ne nje udheheqes e kta u knaqen.
Psh 15 vjet idol Rugoven tashe kane zane te bejne idol Thaqin masanej dote bejn Ramushin apo Albinin apo AKSH.Une theme se jo idole eshte gabim po jemi ende pa pervoje politike dhe ende primitiv.
Mos te shkojme pas individit po te shofim se qka punone individi.E dihet se keta Politikane prej te parit e te i fundit tradhtuan popullin pasuni per veti hajne e pijne bashke perlahen vetem qyshe tevijne ne pushtet.Kurse per popull sju ha palla.
Populli ja jep votat a skane rryme buke pune.keta u knaqen thojne popull budall pra po ja lujme ***** keta po na votojne.Seriozisht epunet i kemi lluge.Kjo pavaresi seshte pavaresi po nje vetqeverisje.Me kete plane keta serbet marrin dhe kane marre gjysme e kosoves.Duhet te zgjohemi nga gjumi mos te themi mashallah se dote na bahet vone.Per shkak te rrethanave nuk ja jap emrin-po kame pase deshire me vone pase disa muajshe te njoftohemi te gjithe se bashku dhe te shiqojme apo na dalin fjalet neve qe po kritikojme.Ne e duam edhe me shume shtetin tone po kritikojme se seshte puna mire e ati ku ka kritika ka pune.Mos te bejme mashallah se eshte heret.
keta Politikanet kane vnu cenzure ne mediat informative.
Mos i ndegjoni se palla seshte tu ju hanger per popull.keta e dojne popllin vetem pe vota.
Me besoni jane te shitur per te huajtse ju kane vnu kushte ja punoni merrni pushtet perndryshe ju ngritin aktakuza sepse jane te korruptuar.
Te punojme te perkrahim forcat shendosha te bejme nje shtet te forte demokratik ku dot kete pune prespektive rinija jone femijet tone.Mos vraponi pas lidereve gabimi me i madhe po pase punes puna e ketyre u pa.
Naj humben kombin me besoni.
Naj humben identitetin kombetare.Merrni lexoni kushttuten katasrofe.lexoni shiqoni qka kane bere ishe udbashet ishe komunistet qe e perpilun kete kushtetut.Kjo eshte e ardhmja e jone e femijeve tuaj.
Ju pershendes seriozishte.
eroni ne 09 March, 2008 09:56:48
avatar
une jam nje baba i nje djali qe dha ate me te vleshmen per kete vend mua spo me qudit kur ne kete faqe po hyne nje kiki serb.Po me qudit si po shkruan nje shqiptare serbisht dhe po endrron se eshte serb e po kundervihet mendimeve tona .se ky thot qe thaqi e sejdiu than qe do te jemi te barabaret ndoshta ka te drejte se eshte si shiptar te cili i mungon serbizimi se ka mbetur pa u kry procesi mbi serbizimin
taraku ne 09 March, 2008 09:59:35
avatar
po traktorin jau fali thaqi me hyp ne ta kadal mu ba gati me ec se boll ke ma hahaha rrug te mar enpidh tsams upafsha.
Laperi ne 09 March, 2008 10:04:12
avatar
eroni
Erone ka te drejte se ashtu eshte ne nuk duhe te jedhnomi pse dikushe shkruan ashtu.
Ku ashtu eshte.Ne kushtetut ne planin e Arthisarit ashtu parashifet.Per ate do ketu po thojne realitetin si ky Imeri Lumi Samiu laperi dhe majmuni nganjehere edhe pse ngnjehere tallen nemes veti.
Ky plane i Arthisarit eshte kanzer per shqiptaret.Kjo kuhtetut eshte kanzer se te humbe krajt qka ehte sqiptare me beso.Se edhe ne jena intelektual po nuk perkrahmi parti politike.me rendesi eshte kombi jo partia.
Dhe une plotesishte pajtohem me ty dhe Imerin dhe shume te tjere qe po naj terhjekin verejtjen se ky statuse eshte mashtrim problemet doti shohim shume shpejte.
majmuni ne 09 March, 2008 10:07:36
avatar
taraku
Po kishte m qene mire ashtu po eshte e kunderta.Ata spo hecin po po kthehen edhe ata qe i perkasin kosoves po kninit.i tarak je shume pro Thjaqe po ti nuk e njef me mire se ne qe ishim shoke.
Po nejse ashtu mendon..
drenica ne 09 March, 2008 10:10:37
avatar
o njerz respekt per njerzit qe kan kontribue deri tash per shete te ri te kosoves mos i analizoni gjanat kaq me vrazhdesi po i leht ju qoft dheu te gjith atyre qe fliuan jeten per kosoven e lire e te pavarur e baravo per te gjith ata qe po punojn me qu edhe ma larg e marri per do njerz qe po flasin pa kurfar lidheje ketu rrnoft shqiperia kosova dhe te gjitha trojet shqiptare
Luci ne 09 March, 2008 10:18:04
avatar
drenica
Jo nuk kne luftue per kete statuse gabim e ke.se ne kena njerez qe u flijuan po jo per kete status as qe te vjen Thaqi ne pushtet e ti tradhtone gabim e ke.Se kosova seshte elire po e okupueme ge te huajt dhe nga serbet.
I lire je vetem atehere kure vet veqeverise dhe asnje kembe e huaja nuk dote jete ketu.
Dhe kure te keshe kontrolle ne tere teritorin e vendit tane e kete se kena as qe kane me pse.Kjo eshte kure doni te huajin ai te bene ik e pese.PO edhe vete jemi pikee pese.I lire je kurete keshe ushtrine tende me se paku 15 mije forca dhe kontrollone kufirin qoshe me qoshe vete.E tashe kemi nje gjysme vetqeverisje se ske qeverisje ne gjysmen e kosoves.Deri sa serbet qeverisin vete dhe nga beogradi.
Po mos ja futni veq te shkruaj po ti analizojme gjerat korrekt.
eroni ne 09 March, 2008 10:24:39
avatar
a mundemi te dalim me emra te vertet e te komentojm dhe te shkruajm ate qe eshte tema dhe per ate qe na preokupon se keshtu spo mundemi te dim se cili eshte cili
Imeri ne 09 March, 2008 10:34:11
avatar
Eron ti i di rrethanat ne kosove.ne shqiptaret e hajme njeri tjetrin pse dikushe mendone shqip e dikushe shkenishte.
Ne mu kane popull i vetdijshem dhe patriot moti ishim te lire dhe kishim shtet.Po tu sjelle keshtu dhe tuj perkrahe te keqinjet kemi mbetur ketu ku jemi.Vetem lexo Historine e vertet e she se kurre te lire skemi qene se kemi pas pak qe luftuan dhe u flijuan per kombe.Shumica perkrahen okupatoret.
Po historine ta shkruan ata qe kane pushtetin e te ne pushtetin e kishin jo atdhetaret kolltuqgjinjet dhe historine ja pershtaten vetvetes.Kurre nuk treguan te verteten.
Pas luftes se dyte botrore shqiptaret perkrahen te huajte dhe menxi berem nje shtet shqiperine pa gjysmen e teritoreve shqiptare edhe tashe ashtu prap te coptuem e te shkaterruem.
Vete nga shiptaret.
Kosova ne 09 March, 2008 10:51:31
avatar
O tarak nuk mshefen burrat ner fustan jo,si shume do burra qe i kan dole zot atdheut i kemi dal edhe ne.Por ne kemi luftu per nje Kosove te pavarur e jo per karrige te thaqin dhe jakupin qe e dhane Kosoven shume lire.Nje te them o burre nese je burre grat nuk permendet para burrave kete e bejne vetem njerzit e ligj siq je ti edhe fustanin e gruas sime nuk ke te drejte ta permendesh kurre me,nuk e kam tradite te preki familjen dhe moralin e te tjereve.Te keshilloj te kesh kujdes qfare flet.
taraku ne 09 March, 2008 11:08:37
avatar
pse ati koke aj ** je mshef ner fistan apse pote dhem kshtu ani burr edhe nkofshe mshef ska gajle hahaha se koke pshtu eme kon shku ne luft nashta ishe vra po nuk po muj meta shkru emrin ja paske ngjit veti shum te madh KOSOV kur te permensh leviz nga vendi
luci ne 09 March, 2008 11:24:16
avatar
taraku
Jo fustana kane veshe ju te shallit.bile edhe dimija kane veshe mos mi njofte UCK.
hhahahaaaa
Kosova ne 09 March, 2008 11:34:46
avatar
Tarak(mzat)
Kam leviz gjithe dhe do te levizi deri sa Kosova te jete shtet i plotefuqishem,por nje nuk ja fali kurre vetit qe njerzit si ti i lejuam te jetojne e sot ne tregoni perralla per fat te keq tendin ne ende jemi gjalle dhe nuk jem vra.
Kosova ne 09 March, 2008 11:34:46
avatar
Tarak(mzat)
Kam leviz gjithe dhe do te levizi deri sa Kosova te jete shtet i plotefuqishem,por nje nuk ja fali kurre vetit qe njerzit si ti i lejuam te jetojne e sot ne tregoni perralla per fat te keq tendin ne ende jemi gjalle dhe nuk jem vra.
drenica ne 09 March, 2008 11:37:51
avatar
shqiptari se ka pas zakon me vesh fustana as dimi po leni keto gjana se na duhet me u ba bashk e me luftue e me pas kosoven ne dore vet te jemi niher e per gjithmon se bashku e ti luftojm te gjith armiqt e shqiptaris e luci se shpejti do te vjen koha kur qdo gje do te jet nen kontrollen e kosovarve edhe ne qdo kufi do te ket ushtar qe do ta mbrojn token e kosoves me perjashtim te kufirit te shqiperis
Luci ne 09 March, 2008 11:47:05
avatar
drenica
Jo me qeto njerez qe shesin shoket jo.
PO une pajtohem me kosven se dote levizim qdo send dhe te bashkohemi me shoket dhe te bejme kosoven ashtu siq deshirojme ne.Jo multietnike jo planit te Arthisarit jo kosovari.
PO bashkohemi rrethe FBKSH -AKH.
Forcave qe nuk tradhtojne amanetin e shokeve.E ata qe tradhtuan dote pergjigjen para gjygjit te popullt se kane dhene nje betim e dihet betimi i UCK.E dine Thaqi e dine jakupi e dine fatmir Lima e dijne Qeku e dijne shume te tjere qe tradhtuan e dine REMI DAUTI etj.
Po Gabimi ishte qe tash Thaqi lejoi qe tradhtaret ti ket n gat vetit dhe ja qka i bejne.E banen edhe ata tradhtare.Nuk ka komune qe nuk hynen tradhtaret ne PDK ishe udbashet e keta thojne ska gajle vetem votat na vijn.
E tashe ju kane largue shoket leti merre votat.
Kosova ne 09 March, 2008 11:47:40
avatar
DRENICE
Pajtohem plotesisht me juve qe se bashku duhet te punojme dhe te mbrohemi nga ata qe nuk na duan e ata jane te shumte andaj ne duhet patjeter te jemi bashke,mirpo disa indivite te pandergjegjeshem te cilet as nuk dine te shkruajn mire japin komente deshpruese.
Ju pershendes vellezer nga Drenica qe kaq shume keni dhene per Kosoven.
fitimi ne 09 March, 2008 12:10:01
avatar
pershendetje nga tirana hashim thaqi edhe edi rama jane njerzit me te mir ne te gjith shqiptarin, jane njer me ide evropjane,, ju lumte zotri thaqi jeni shum i moderuar ne politik te ken lakmi te tjeret,e ju qe folni kunder thaqit jeni njerz te pa shkolluar ju jeni vetem fshatar te mjer e nuk keni lidhje
fitimi ne 09 March, 2008 12:16:01
avatar
kosova dardania ka pas shum fate te madh qe ka lind drenica gjithmon trima si ne luft ashtu edhe ne liri, mos na vjen inati qe drenica ka luftu gjith her per trojet shqiptare, mos ti harrojm trimat e drenices
taraku ne 09 March, 2008 12:33:07
avatar
kosova. pse bre po shkrun ne emer te kosoves nuk po muj meta than ate qe po emeriton oi smut se ti leviz sa te dush se aj qe ju kundershton ketyre fjalve qka ikam shkruar un jase asht shka jase asht ismut psiqikisht se jan te verteta
Besimi ne 09 March, 2008 12:40:27
avatar
Shume me vjen keq qe shkruani komente aq te dobeta dhe aq te pabaza, kulturonu o popull o njerez heqni euforine nga shpirti juaj vendi ka qene per te gjithe ju beteja ka qene e hapur , pse nuk hapni mendjen pak edhe beheni prograsiv behuni e ardhmja , mos e perkrahni shpirtin nacionalist , nuk hapen rruget pernjehre o nerez euforik. Ne perfundimisht i tham JO serbise edhe vendit sllav hapeni mendjen pak e kulturonu.
Teuta ne 09 March, 2008 11:49:07
avatar

Nuk mund me marr me mend ce ashte e vertet, me duket anderr. Mas dites ce ashte shpall Kosova shtet, ky ishte gzimi im ma i madhe.

I falemnderit te gjithe ce na ndihmuat sidomos MIKU JON I DASHUR AMERIKA
Majmuni ne 09 March, 2008 11:56:12
avatar
Sa u gezova kure ta nev emnin moj teuta.
Thashe ku nahumbe qe nje kohe.Mendova qe ja ke majte ka serbija.
PO ti patriote ishe.
Kishte me qene mire te ma dhshe e-mail adresen e te takohemi.
SE shumei u ,,patriotet si ti".
dushku ne 10 March, 2008 12:00:34
avatar
Teuta
Amerika dhe te gjithe te huajt ti qifshin m qkake..
Kosovamultietnike pa komb pa flamure.Gjysmen me shkije pa kontrolle nga qevrija jone.
bashkim vllaznim me koqovari.
Ju nuk jeni ma shqiptre dhe nuk keni te drejte t lajmerohi si shqiptare ju jen t shitur.Ky Flamur kjo kushtetut kjo pavaresi e Arthisarit jane te juaja udbashe jo te shqiptreve se shqiptaret nuk njofin kete Flmur kete kushtetut kete status.
Luci ne 10 March, 2008 12:33:57
avatar
Vnoe ne veri te Mitrovives Thaqi
ja ne Graqanice nuk eshte republik merdarja.
Kosovari Thaqi.jo sta qet betha me dale natan.Po thue kufijte e kosoves i kena ner kontrolle-jo ore zotni rrenav i ka dale boja.
Bedriu ne 10 March, 2008 01:01:25
avatar
Mos e përmeni AMERIKEN se po tuten kumart e shkive ...


Rrnoft AMERIKA
Majmuni ne 10 March, 2008 01:07:33
avatar
Bedri a u lamerove o kumar i shkijeve a
Po qyshe kalove me taa kumare o kosovare a u murrte veshe me ta kosvarqe.
ne 10 March, 2008 01:19:16
avatar
i uroje gjithe shqiptareve kombin eri.Met e rivin ne bote.Si me pas ra prej qielli.
Kosovari barazohen me minoritetet si magjupt si romt si ashkalinjet.
Kurse serbet kombe ne kosove.
Repulik pa komb pa sovranitet prap minoritet nen serbe.O pritneshqiptare mfalni kosovae ,,patriota" q e qka tju japin te huaj hani. hahaha aaa
Sabri Selmani ne 10 March, 2008 01:20:45
avatar
Kosova me kete deklarate te pavaresise 19.02.08, eshte nje mashtrim i ri per shqiptaret.
-razoluta 1244 mbrebda deklarates se (varesise) pavaresise,
-plani i Ahtisarit
Sabri Selmani ne 10 March, 2008 01:20:46
avatar
Kosova me kete deklarate te pavaresise 19.02.08, eshte nje mashtrim i ri per shqiptaret.
-razoluta 1244 mbrebda deklarates se (varesise) pavaresise,
-plani i Ahtisarit
fitimi ne 10 March, 2008 01:39:19
avatar
o pedera kosova bre ***** ne kaqep te pidhit jav ****** juve po qka po doni ju ma shum bre nane e budallve po ju nuk e meritoni as atonomi hajvana kafsh
fitimi ne 10 March, 2008 01:44:37
avatar
na me kan kaq patriota moti i kishum punet mir o hajvana,,njerizit po shkojn ne mars e ne budallt flasim per flamur bre juve piqken e nanes jav ****** po qka deni ju se qka eshte shteti o njerz pa mende po shikoni nje her shqipernin qe 100 vjet shtet qe 500 vjet flamrunin e nuk kan buk me hanger bre juve nane ne kaqep te pidht jav ******
Kryetari i keshillit fondi vendlindja therret ne 10 March, 2008 01:44:53
avatar
Sabri Selmani
Ti e kuptone shume shqiptare te vertet e kuptojne.Po e kuptojne edhe shqiptaret e ndershem po ata behen kinse patriot me bateri.
Me beso ata e dijne qe ky eshte mashtrim po atynev ju konvenon ky statuse per interesa personale.
Miqesine me serbe se kane keputur fare bejen biznes krejt mallin marrin prej serbise.
Miqasi kumarllek edhe ne kosove edhe ne disapore.Ne i njofim i shofim per dite tuj fole tuj shetitme shkije.
Me beso kete status nuk perkrahe shqiptari i vertet .PO shqiptaret lapera qe ishin kunder UCK atehere dh sote.
Shiqo ne kosve sidomos ne diaspore te gjithe shqiptaret qe ishin kunder UCK atehere sote festojn vallzojne.Po qka mshefet pas ketyre vallzimeve festimeve mshefet e verteta me ja humbe vemendjen popullit te dallaveret qe po bene politika antikombetare.E dyta disa matropaze qe murren para ne emer te bukoshit u pasuanuan dhe kane ble shtepija ne diaspore dhe kosove me para te popullit.Ata sote ne emer te pavaresies pa shtet organizojne tubime marrin para per veti.DMTH ne emer te pavaresise po pasunohen prap se te gjitha te hollat per organizim i fusin ne gjepat evete.
Po shfritezojune rastin budallikun e qytetaeve per pasuri personale.Dhe te jeshe i bindure se ata shqiptare qe ishin kunder luftes se UCK prap jane ata vetem se do jane mbet ende ne LdK do ne LDD kurse nje pjese eketyre esht dale ne PDK dhe AKK.Kinse jane bere ,,UCK" mendja e tyre thua se ne si njofim kushe qka ka qene.
Keta nuk dijne fare se qfare deklarate kene bere keta te kuvendit.fare kushtetute dhe qka permbane rezoluta 1244 qfare permbane plani i Arthisarit qfare permbane marreveshja e kumanoves.keta politikanet luajne si maca me miun me kta.
PO kryesorja eshte qe mose te shiten patriota se i njofm dhe kemi emrat e secilit se kushe qka ka kontribue para lufte dhe pase lufte per UCK.
Po nje dite dote pergjigjen ska pardon na fale se nuk ditem qka po behet ju ka fale nje here dy jo ma ska falje.
Deri dje u perbejten ne Milloshin sote perbehen ne te huajt.
niku ne 10 March, 2008 01:45:41
avatar
ne kohen e milosheviqit serbet ne kosove kane pas te drejta te mjaftueshme por ne kohen e unmikut edhe me shume por tani nuk e di por nje di si shtet qe jemi bere dhe pa sovranitet deri sa te vlej rezoluta 1244 pas shfuqizimit te kesaj rezolute kosova do te kete edhe sovranitet dhe per serbe do te jete edhe nje disfat qe ateher do te pajtohen me fatin e per te drejta te tyre do te shiqojme qa mundemi me ba. Sa per flamur nuk eshte edhe humbje e madhe se neve jemi mesuar me kompromise .Kemi flamurin kombtare ate vjetrin i cili tregon kombin e sa per kete te riun sdo te prish pune se tregon multietnicitetin e ketij shteti te ndertuar mbi gjakun e atyre qe vdisen dhe nen kompromiset e ketyre qe po e udheheqin
fitim ne 10 March, 2008 01:52:49
avatar
kryetari fondi vendlindja thrret
ti koke hajvan laper koke ti vet po kush e qliroj kosoven bre njeri i pa mend,, po cila uqk bre fal amerikes se na si popull nuk kishum ekzistu fare edhe shqiperia nuk egzistu mos me qen disa vende te evropes me amerik se neve as dreqi nuk na kish hanger.. po mos folni andrra o njerz pa shkoll
kryetari fondi vendlindja therret ne 10 March, 2008 01:56:01
avatar
fitim Ani hajvan ani se frik keni me pa se kushe e qka jeni.Dhe kushe eliroje kosoven.Per ju bashkpunetoret e shkaut qe ju njofim e dijme se kushe e ka qlirue.
Po kishe me ba mire ta shkruajshe emrin e plote dhe adresen tende se kane shume trim e kishmi bisedue drejte persdrejte se bashku.
Tarasbulba ne 10 March, 2008 01:58:05
avatar
ti fitim
Ti ** me qka ke me sha UCK
Edhe fmijte ne bark.
Ja ****** robte enanes qen shkau.
Luci ne 10 March, 2008 02:00:29
avatar
Fitime piqko ti mater .Arkane jebemti sve sto imash.
dani ne 10 March, 2008 02:02:59
avatar
O Fitim nese e ke ***** shqiptare ather edhe ajo eshte nene e te gjithve neve.Me gjithe mundin ka arritur te beje nje djale shume te menqur qe dine te shkoj ne internet kafe dhe dine te perdore fjale banale si te jete i lindure ne amazone edhe kjo eshte e mbrrime shkencore qe ka arritur prej njeriu te bej nje amoral .Ti kur te arritesh te fronosh gojen tende te mos perdoresh keto shprehje mund te flasesh per te arriturat shkencore
fitimi ne 10 March, 2008 02:07:01
avatar
o njeriz po mos u merrni me sende qe nuk na takon neve se tjeter kush eshte ka vendos per neve.se na te gjitha i dim se kush eshte partijot e kush jo. po ka ardhur dita per me vazhdu per para e mos foli per politik se nuk keni lidhje
fitimi ne 10 March, 2008 02:11:55
avatar
po ne ne shqiperi jemi qe 100 vjet shtet e kemi edhe flamurin,po nuk kemi buk per te ngren e qka me duhet shteti e flamuri qe nuk kemi buk per te ngren,,e ju po thuani dojm vllaznim bashkim e ketu ne shqiperse ne gjdo dit vriten njerz si me qen ne irak. e ku mos me plas njeri tani po mos folni se ju mir e keni se vetem amerkia ju qliroj juve se askush tjeter
ajet krishta ne 10 March, 2008 02:30:20
avatar
fitimit-O FITIM.
qat KAQEPIN e P..... TE NANES TANE qojav Rames e THaqit qe ta perdorojn pak e ndoshta ta bajn nji vlla serbo-grekofil,..more zogkkkkkuuu...
fitimi ne 10 March, 2008 02:40:10
avatar
ajet krishta
une ty mamin ne kaqep te pidhit ta ****** o shkerdhat muti ****** ne **** ta angsha peder kosovar
fitimi ne 10 March, 2008 02:43:34
avatar
ajet pederi shkerdhat
****** ne **** ta asngsha o peder robet ti ****** o laper o perder thaqi juve nane ne goj jav qin pedera kosovar lapera shkerdhat
ajet kraishta ne 10 March, 2008 02:53:50
avatar
FITIM--burr i fort...
vertet ZOGKUUR qenke se shumshpejt u percakove se kujt me ja que *****...e per THAQIN qe najle neve falemdirit...sukses me RAMEN
PEJONI ne 10 March, 2008 02:54:50
avatar
RROFTË THACI...ZOTI I BEKOFTË SHQIPTARËT...KATUNARIA TI KTHEHET BUJQESIS DHE BLEGTORIS...SHATIN SHATIN SEPSE QYTETI NUK ËSHTË PER JUVE???
prishtinali ne 10 March, 2008 03:11:12
avatar
ooo pejon pse qka po ta qon mallin ty peja sen ma mir se katunet nuk esht e shqyr ty si po te doket peja qytet se nuk paske pa ti ende qytet
DRENICAKE ne 10 March, 2008 03:34:27
avatar
uuueeeee po ta ka leshu prishtinalija bre oh pejan hahahahah
Laperi ne 10 March, 2008 03:59:32
avatar
po ky fitimi po kallxon vete qe nuk eshte shqipare .Se spo ju doket shqiperia.po done shkenine.po shume mire ka thene Kryetari Fondi vendlingja therret se ata e dijne me se miri se kushe qka ka kontribue.
Kure ata e keshin Thaqin deje qe ky Thaqi paha tradhtue.
Majmuni ne 10 March, 2008 04:03:26
avatar
Jo more po pale qfae lopari ashte ky pejani.
Ja naj punetore krahu qe shitet ne peje.
Majmuni ne 10 March, 2008 04:11:07
avatar
perhajre kosovare kosova demokraike (e hajnave) e pa mvarur sips planit te Arthisait dhe sipas rezolutes 12 44.
E hapur ndaje serbise dhe shqipnise.
Kosova dhe Serbija e kan vendin ne evrope e bashk.
HashimThaqi.
Se kosova pa serbine spo bajka me hy ne evrope .
Hajt Thaq Rugova hajt.
Sa djem i pat Rugova bre allahile.
ajet kraishta ne 10 March, 2008 04:36:46
avatar
o-FITIM,burri,,..
Po ku ike he burr,a mos vall shkove me ja que RAMES--PESHKIRIN,,,te KAQEPI i-N-sate.SE ne THAQIN jav dorzum shkinave se ato ihan-K-shqiptarve te kosoves.....MOS u merzit more burr se ka edhe ma miiirree.
haso kuka ne 10 March, 2008 04:41:23
avatar
Tu prishtinali apo drenicake qa je qytetin e pejes ti se paske pa kurr se ne qytet paske ardh mbas lufte e paske nxan naj banes te shkaut se fshatar nuk eshte dobsi te jete po qytetar i pa qytetruar po .Ju drenica qe po kujtoni se asfalti eshte lume edhe u be lume se pruni lloj lloj berllogu nga te gjitha anet e vendit po meru me qendisjen e ndonje shamie per martes 0.
ne 10 March, 2008 04:44:38
avatar
haso kuka
veq ja pahe fute ..diqka te shkruajsh
koti ne 10 March, 2008 04:53:20
avatar
po valla veq po shkruaj se jom merzite tu prite qe ju po shkruani diqka te menqur po ju kurgju o ON pse se lexon pak ma mire e kupton qa kam shkrue se ti je ai qe ke ardhe me lume ne qytet .
.......,,,,, ne 10 March, 2008 06:00:26
avatar
oo ti haso kuka mshile ooo berllog se ti nuk din qka esht qyteti se ti nuk je dal hala as ni hetr ne qytet shko ne rrs
Molla stupci ne 10 March, 2008 06:13:40
avatar
e strefkurllah tibistikvah.
E ollah zote largoje shejtanin prej ke tuhit.
Denoji te pa fete denoji te shiturit.
Allahu i madhe denoe kete pjese te popullit fanatik kete popull qe nuk ka kombe fe a idntitet.
He olla zot leshoja gjitha te kqijat keij populli te keq-ketij atyre qe perbehen ne te huajt e injorojne popullin e vete.
Leshoja zullumin leshoja luften frigen.Lete shohin seka zote.
O zot fshi prej dheut keta shpijun keta servile e huaj.
Allahu eshte nja allahu eshte nja..
Dushku ne 10 March, 2008 06:18:54
avatar
O Thaqi shko ne vi vnoe jo ne merdare jo se seshe merdara htet.
Atje te Artemije ntaqit.
Jo neper qoshe .shteti eshte stet po thue eke nen kontrolle.Po po e kane skijet se ti e ke te trashet e sules...
drenica ne 10 March, 2008 07:28:57
avatar
o njerz o shqipetar mos u ngacmoni ne mes veti me gjana te kota gjaku i te reneve na e pruni lirin tjeret po punojn me ba diq ma te mire ne kosove mos e qvlersoni punen e te tjerve po edhe ju punoni per te ardhmen e shqiptaris se nuk e kem na pejan prishtinali po na jemi te gjith shqiptari e te punojm mos te harrojm amanetin e te parve vertet kosova si ka te gjitha nen kontroll por ma mire asht se ku shkau dojke me ba pastrim etnik ne kosov a po jo o njerz pse ateher ju o trima nuk u qojshit me luftue me ik shkaun edhe athere ska pas kufi me serrbi tash e kemi qit do te thot ma mire se ateher ani po shkojm per para ma mire se kemi qen don zoti e bashkohen te gjitha trojet e shqiptaris enderr e kemi ju pershendes drenica
XXL ne 10 March, 2008 07:54:23
avatar
drenica
Jo shume shok luftuan po nje pjese e madhe nuk luftuan.Leje qe nuk luftuan po na penguan ne lufte.Shajten nuk paguan parat ja dhae Bukoshit farkut qe te luftonin UCK.
PO u ba qyshe uba lufta pat sukses.
PO tashe pas lufte na shiten edhe keta te luftes.Kerkushe nuk ka faje pse shqiptaret shiten veten.Po te ishin kembe ngules Thaqi me shok me beso sote kishim kosoven komplet te lire.Po keta i murren lakmi LDK si AKK.Dhe ma mire thane pushtetin se shtetin u bene si ata.PO edhe ne parti kane po ata qe i shajten dhe i shane.Bile edhe ne vende udheheqese neper komuna kane ata qe i shajten dhe na denuan na diferencuan si nacionaliste irridentiste.Pershka per interes per biznes.Shiqoja fabrikat benzinskat ka tri ka kater.
SI LDK LDD e tjerat.
Po thojne memire ne se ata te LDK.Mi kritikue thojne poja doni te miren LDK-se.A po harrojne seketa vete hyne ne koalicin me Ldk po ashtu edhe AKK.
Atehere si mund ti thush dikuj qe po ja dote miren LDK a krejt kshilltaret i ka marre Thaqi te LDK te shallit.TU pase plot Patriot tjere te UCK.Thojne ujku do lluge edhe keta qe ky ka marre te LDK ja bajne lluge.E fajet i kena vete se as evropa as kerkushe nuk ti zgjidh problemet ne qoftese ti nuk i zgjidhe ata ta bejne lluge.
Dhe lluge doti kei pnet me keta servile te huajve.
Kurre kosoves skane me ju hjek problemet.jetra kena shkijet qe ta bejne lluge kete kane pranu vete tonet.
kosova multietnike me 3% shkije.
A shqiptaret ne maqedoni 40% sju ep te drejta se te shtur vete shqiptaret mos te flasim ne mal te zi dhe presheve bujanvc.
Pse vetem ne tradhtae se tradite kishim pase tradhtine.
Dhe me beso se prap konflikt.
Se nuk pe dojmelirine e evropa e dine po besa edhe serbija.
drenica ne 10 March, 2008 08:17:52
avatar
XXL ne e dim te gjith se kjo qe e kimi marr asht rrug e obligume nuk asht deshira jon po me pune besoj se nje dit do te bahen te gjitha besoj edhe ata kur te thush se 3% shkije ne kosov po ne sipas te hujve jemi ka ni pjes e serrbis e maqedonija ka qen republik e ish jugosllavis tash qe jemi ba ni shtet i ri e vertet qe sesht shtet si kemi pas deshir po besoj se ma mire se qe jemi ka nen shkije asht korrupsjoni te gjitha tjerat ekzistojn po na me pune do ti mbysim te gjitha edhe do te fitojm do zoti vetem me pune dh te bashkuar si na ka len amanet SKENDERBEU
egzon gervalla-ademi ne 10 March, 2008 04:47:30
avatar
Kemi qene me nje burg fare pa dritare,tani jemi me nje burg te ri-por me dritare..PREJ BURGU NUK KEMI DALUR ENDE..

A thua valle heronjet tane kan vdekur per nje identitet te ri.. JO !

Nuk duhet kursesi te lejojme qe kolaboracionistet te cilet duke ndryshuar konceptet politike,varesisht prej kerksave te huaja dhe intereseve te tyre personale,te luajne me HISTORINE KOMBETARE,duke ua shkelur keshtu amanetet e shume patrioteve shqipetar qe dhane jeten per ate qe na takon,jo per ate qe e meritojme.

Neve na mbetet qe te jemi te bashkuar-unik dhe kembengules ne ate qe na takon.
Ne zgjedhjet tjera te mos i legjitimojme ata qe po luajne me historine kombetare,por te organizojme nje revulucion ne strukturen politike,ti legjitimojme njerezit te cilet do te na perfaqesojne ne menyre te denje,ata te cilet ne rradhe te pare e duan vendin e tyre - historine e tyre.
Lavdi deshmoreve te kombit !

Fatmir Demiri ne 11 March, 2008 10:11:59
avatar
Shpesh here pas superpatrioteve fshihen njerez te paguar, njerez qe punojne per te huajin, njerez qe e kane shitur shpirtin ,njerez ne sherbim te jugosllavizmit. Te ngrihesh kunder bashkepunimit te organeve te Kosoves me nderkombetaret nuk eshte thjesht naivitet. Shqiptaret kane luftuar me shekuj per tia arritur kesaj dite, por ata asnjehere nuk i kane patur gjerat ne favor te tyre. Tashme i kane. Tashme fituan ate gje qe vetem vete nuk mund ta harrinin kurre. Kuptohet e fituan ne radhe te pare nga gjaku i derdhur, nga lufta e tyre e drejte. Por e fituan edhe nga ndihma e madhe e aleateve tane te demokracive te medha. Nuk mund ta fitoninj Kosoven ata qe shiten edhe Shqiperine, nuk mund ta fitonin ballistet , udbashet, bashkepunetoret e hapur dhe te fshehte te fashizmit italian dhe gjerman. Sic edhe nuk mund te fitohet Kosova nen parrullen " Aleate edhe me djallin " dmth aleate me fanatizmin islamik apo katolik, me terror, shperthime dhe me aleate Bin Ladenesh.
Organet e zgjedhura dhe te emeruara te Kosves duhet te perkrahen pa rezerva ne rrugen e ndertimit te shtetit te ri, duke sakrifikuar pa dyshim nga vetja. Nuk mund te jemi njerez te lire nese nuk ua krijojme te njejten liri edhe serbeve qe jetojne ne Kosove. Me teper se gjithe te tjereve. Ata duhet ta ndjejne realisht se Kosova eshte atdheu i tyre, eshte Republika e tyre dhe Prishtina eshte kryeqyeteti i tyre.
Kjo eshte patriotike sot dhe jo thirrjet militante, me gjakra dhe luftra.
Te ndertojme dhe te fuqizojme shtetin e Kosoves, republiken e Kosoves
DRENICAKE ne 12 March, 2008 07:29:55
avatar
OH HASO KUKA OH MI MARRSH TLLIGAT MU DHE PRISHTINALIJES QKA PO TE VJEN INATI UNE KESHI KURR DU UNE EDHE APET PO TE THAM: TA KA LESHU UUEEE:: QOJ HUNT QOJ HEHEH NELVOZOHU ELE PAK VETIT JA BAN
Samiu ne 12 March, 2008 08:11:24
avatar
fitimi
shume me vend e ke kombet tjera po mendojne si te bejne jeten ne hane.E ne ende tuj lyp shtet jo sote jo neser.Tashe po thojne ska gajle pse sjena taman shtet se kadal ngadal bami pas 15 20 vjete.keshtu thane para 3500 vjte shqiptaret para 500 vjete para 50 vjete para 18 vjete para 8 vjete tashe thojne prap.pse se jane te shitur argat rrogtare te huajve.keta deri dje bertiten Bugari bugari shkoj Bugari erdh gjermani tani bertiten Gjermani gjermani .
Pas Gjermanit Italia italia tani erdh serbija Serbija serbija erdh Tito Tito Tito Fadil Hogja fadil Hogja.
Tani Milloshi Milloshi tani Rugova Rugova tani Ramushi Ramushi tani erdh Thaqi Thaqi Thaqi.
Tani Te huat Amerika Amerika taniUnmik Unmik tani Eropa evropa.Tani ta shofim.
Kushtevjen mire e vjen per kete popull.
Per ate veshtire te fitojme.Qdo i huaj eshte okupaore .
per ate behen lufterat qe te qlirohen kombet dhe te jene te lire.
Vete te vetqeverisin.Pse spo shkojne ne serbi apo maqedoni apo kroaci apo tjeter kunde po vetem te ne te ne.
Skane fitue kurgja keta manifestojne humbjen qkombtaizimin asimilimin shkaterrimin.kete deshti serbija ja arriti ne shekullin 21 nga vete shqiptaret.Ne minoritet shkijet kombe.
Arabi Musliman ne 12 March, 2008 08:31:27
avatar
SELAM ALEJKUM VLLEZEN MUSLIMAN..SHQIPTARI ESHTE SHEJTAN DHE ARMIK I MUSLIMANIT.KURSE SLLAVI DHE GREKU JANË MIQ TANË...
ne 12 March, 2008 08:44:27
avatar
Arabi Musliman
Po valla Arab.Miq te disa shqiptareve te pa fe dhe te ndershem jane sllavi Shen Egjidio nje shoqat serbe greki Italija Greqija Maqedonija Ruset etj.
Sepse ata nuk kane fe as kombe.E nje popull qe nuk ka fe as komb allahu e bane pirishan qyshe na ka ba neve.Dhe ende nuk jane tuj pa se qka i ka gjet.Allahu nuk eshte mace mete grithe po dale ngadale .
valon ne 12 March, 2008 09:30:15
avatar
Zotnia Thaqi duhet ta qet kerkessen per me hyr ne Bashkimin Evropian.

Sa ma shpejt!
katunari ne 14 March, 2008 03:40:29
avatar
o,valon,... .
zotnia Thaqi,nuk ka nevoj per nje kerkes te till,se ai ka krejt Evropen mren,bil, bile edhe shume shum bagla te bullices nga mbar globi.
Po ti lutemi zotit qe te nandihmoj qe ti hjkim nga KOSOVA.
Gorani ne 14 March, 2008 04:30:31
avatar
katunari
Valla be vlla une ja kum thane qe kosova multietnicka.Apet bratstvo jedinstva.Kete na bane te moguqe sejdija dhe Thaqi dhe shqiptarat e ndershem qe gjithmona kane pase punet mire me serba.Ky Plani i Arthisarit po najep shume te drejta si ne si kosovari.Valla bila jena shume te zadovolni.Krejt zajedniqka i policija i kjo fare siguria.Se zemlak nuk po lejon qe te keni ushtrija se kosova i metohija nuk po ashte sovrane.Poevropa po menon nje vetqeverisje multetniqka.Ne minoritetet manjina i vi ste manjina me ustav.Eketa serbet po majn e pasaporta te serbise po edheshume shqiptara po ja dojne te serbise,se evropa po thote edhe te kosova metohis edhe te serbise cilin ta doni.PO valla luftuan badihava keta te UCKA se kurgja nuk moren prej rata.veq qashtu u vrane gjinja badihava.E keta Thaqa Qeka etj po dojn pushteta vllada.Dhe spo ja nin hiq per popull narod.
Bitqe teshko fukarallek pisllak pa pune pa kurgja.keta serbet po kthehen shume se kane premtu pune fabrika shtepia te reja pu osfallt rroga prej serbija unmik eulex po bajne nje jeta te mire.
Kurse kosovari se ska ma shiftari me Ustav po hjekin shume keq se po ka valla shpijuna shume hala.Veq po bajne qefa vetes.E evropa po bajka hajgara me ta.
Keshtu braqa mamire se jetojna multietniqka kosova.E per do ju qe po shani serbat dhe minoritetet nuk po ba qashtu hiq se ketu lexon evropa dhe ju merr vesh se qka po thuni.
Dhe shume keq per qato Thaqa dhe Politikana dote kene problem.SE ata sami po shkruajn qe kosova multietniqka policija dhe sigurija.keta jane betu zakletvu per ustav te Arthisarit.
O une po apeloj te serba komshija dhe te serbija sa ma shpejt me pranu qet statusa te kosova ne baza te planit te Arthisarit se shum i mira per krejt brtstva kosovari i druge naroda.
Sa ma shpejta m,a mira per te gjitha neve.
Ne po kami Komuna ne vete dhe krejt qka ka edhe policija dhe suda bile edhe katunet sella kane mukane komuna ku ka druge nacionalnosti.
Dobro sto nema vishe ky flamura kuq e zi se kea menue qe jana ne Albanija.E qetash shme mira me kete flamura i svima .6 zvezda gjashte grupe naroda.
Dhe ma spo ka shiftara po vetem serba dhe kosovari.
pozdravim svi kosovari koji menojn mira per ne dhe e perkrahin qe statusa.E oni qe nuk perkrahni qeta status lete shkojn ne albanija.ketu eshe serbija hala.
Se kosova spo ka sovranitet -keshto po i jet sovran serbija.
Nje fare republike ne kuader te serbija pa sovranitet dhe pa nishta shiftare..
A qetinev radikalca po ju them se mashtrohi se kena shume kosovari ka ne.Ju jei pak dhe nuk ju perkrahaevropa e as unmik.
Shume pozdrava Thaqi i Sejdija i Parlament kosovari qe naj bane prap da zivemo bashkim vllaznija.
Shum i lumtur jame .
Rrnoft ziveo Thaqi i posteni Kosovari.
doki ne 14 March, 2008 12:06:58
avatar
Gezohuni qe kan ardhur keto dite "O vellezer Shqiptare dhe luftoni respektivisht punoni qe te bashkohemi". Mos e shiqoni Hashimin, a i vjen dhe shkone, SHATI mbetet pergjithmone dhe nuk eshte vegel per humor pasi pa Shate nuk ka Patate, Miser, Buke e etj. Falemender Zotit qe ka ardhe kjo dite qe Kosova si fillim te kete nje identitet " Republika e Kosoves" ndersa edhe Mitrovices i vjene radha (ku jane serbet e Kninit, Vukovarit). Sa per Tokat tjera Shqiptare mos te merziten disa persona se ata vendosin vet per Fatin e tyre, lufta kur séshte vone, por per momentet duhet me punu ndryshe edhe SHATI nuk eshte keq.Bashkohuni SHATIT dhe Idealeve kombetare "per nje Shqiperie te vertet"
fisi ne 15 March, 2008 02:56:20
avatar
po habitem se si disa analfabet e ndoshta me nga kater vjet shkolle fillore paskan mesuar te perdorin tastaturen e pc e te japin ketu komente (me falni ne perjashtim te disave)ja fusn kot

Vendosni komentin tuaj comment

Vendosni imazhin e sigurise:

  • email Email tek nje mik
  • print Version i printueshem
  • Plain text Teksti
Kerkoni ne arkiv
first first Shtator, 2010 first first
Dj Hn Mr Mk Ej Pr Sht
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Vlereso artikullin
4.10