Tarantino e Nolan, lob për të ruajtur filmin 35mm. “Projektimi dixhital është veçse televizion në kinema”
Quentin Tarantino, Christopher Nolan, Judd Apatow dhe regjizorë të tjerë të njohur kanë lobuar me studiot e Hollivudit për të mbështetur kompaninë Kodak dhe për të mbajtur gjallë aksionet e filmit pint – dhe mesa duket përpjekjet e tyre kanë dhënë rezultat.
Duke qenë se projektimet dixhitale kanë eleminuar pothuajse kopjet e filmit print dhe Kodak mbetet fabrika e fundit që prodhon këtë, regjizorët e Hollywood-it Quentin Tarantino, Christopher Nolan, JJ Abrams dhe Judd Apatow i kanë kërkuar studiove të Hollivudit të mbështesin Kodak për të mbajtur aksionet e tij.
Sipas ”Wall Street Journal”, pas lobimit të regjizorëve të njohur, një koalicion i studiove të Hollivudit është shumë afër nënshkrimit të një marrëveshje me Kodak. Si pjesë e marrëveshjes, studiot do të angazhohen për të blerë një sasi të caktuar të aksioneve të filmit -print, pavarësisht se ata nuk kanë siguri se sa nga këto mund të përdorin në të ardhmen.
Abrams aktualisht po e xhiron “Star Wars Episode VII” në 35mm.
Shitjet e aksioneve të filmit – print kanë rënë me 96% që nga viti 2006, kur studio të tilla si Weinstein Co dhe Paramount thanë se janë duke menduar t’i japin fund tërësisht distribucionit të filmit 35mm.
“Ky është një angazhim financiar, nuk ka dyshim për këtë, ” – tha Bob Winstein, bashkë-kryetar i Weinstein Co për “The Wall Street Journal”. “Por unë mendoj se ne nuk do të mundemi t’i shohim në sy regjizorët tanë nëse nuk e bëjmë këtë . ”
Christopher Nolan është shprehur në lidhje me mbështetjen e tij për filmin, në fillim të këtij viti gjatë Çmimeve të Akademisë Shkencore dhe Teknike kur tha se “ende përfaqëson standardin e artë” për teknologjinë e filmave. Tarantino nga ana e tij ka qenë gjithashtu një kritik i filmave dixhitalë. “Me aq sa unë jam i shqetësuar, projektimi dixhital është vdekja e kinemasë,” tha Tarantino në Festivalin e vitit të kaluar të Filmit në Kanë. “Fakti që shumica e filmave nuk janë paraqitur në 35mm, do të thotë se bota është e humbur. Projektimi Dixhital është vetëm televizion në kinema.”
Apatow tha për “Wall Street Journal” se filmi dhe dixhitali “janë zgjedhje të vlefshme, por do të ishte një tragjedi nëse papritmas regjizorët nuk do të kishin mundësi për të xhiruar në “pellicola”. Apatow është duke xhiruar filmin të tij të fundit,” Trainwreck” në 35mm.
“Ka një magji të strukturës dhe të cilësisë së ngjyrave që vetëm 35mm mund të ta japë, ” – tha ai.