🌤️
Tiranë 34°C · Kryesisht kthjellët 14 August 2026
S&P 500 7,799 ▲0.65%
DOW 53,840 ▲0.13%
NASDAQ 26,803 ▲0.81%
NAFTA 82.32 ▲1.32%
ARI 4,409 ▼0.25%
💱 VALUTAT
EUR/USD 1.1532 EUR/GBP 0.8548 EUR/CHF 0.9382 EUR/ALL 92.9462 EUR/MKD 61.4970 EUR/RSD 117.3277 EUR/TRY 55.1526 EUR/JPY 183.84 EUR/CAD 1.6070 EUR/USD 1.1532 EUR/GBP 0.8548 EUR/CHF 0.9382 EUR/ALL 92.9462 EUR/MKD 61.4970 EUR/RSD 117.3277 EUR/TRY 55.1526 EUR/JPY 183.84 EUR/CAD 1.6070
₿ CRYPTO
BTC $62,824 ▼ -1.42% ETH $1,875 ▼ -0.7% XRP $1.0039 ▼ -0.81% SOL $75.5400 ▼ -0.67%
S&P 500 7,799 ▲0.65 % DOW 53,840 ▲0.13 % NASDAQ 26,803 ▲0.81 % NAFTA 82.32 ▲1.32 % ARI 4,409 ▼0.25 % S&P 500 7,799 ▲0.65 % DOW 53,840 ▲0.13 % NASDAQ 26,803 ▲0.81 % NAFTA 82.32 ▲1.32 % ARI 4,409 ▼0.25 %
EUR/USD 1.1532 EUR/GBP 0.8548 EUR/CHF 0.9382 EUR/ALL 92.9462 EUR/MKD 61.4970 EUR/RSD 117.3277 EUR/TRY 55.1526 EUR/JPY 183.84 EUR/CAD 1.6070 EUR/USD 1.1532 EUR/GBP 0.8548 EUR/CHF 0.9382 EUR/ALL 92.9462 EUR/MKD 61.4970 EUR/RSD 117.3277 EUR/TRY 55.1526 EUR/JPY 183.84 EUR/CAD 1.6070
14 Aug 2026
Breaking
Kronika

Studimi: Lëngu i frutave ndihmon dietën, por nuk zëvendëson frutat

Një gotë lëng frutash në ditë mund të ndihmojë në plotësimin e nevojave ditore për fruta dhe perime, por nuk mund të zëvendësojë frutat e plota.

Ky është përfundimi i një studimi të kryer nga Universiteti i Newcastle në Britaninë e Madhe, në një kohë kur konsumi i frutave dhe perimeve në Europë mbetet nën nivelet e rekomanduara të OBSH.

Studiuesit analizuan ndikimin e lëngjeve të frutave në dietë dhe mirëqenien mendore dhe vunë re se personat që konsumuan çdo ditë një gotë lëng frutash 100% natyral ose rritën konsumin e frutave dhe perimeve arritën më lehtë rekomandimin e ekspertëve për pesë porcione në ditë. Ata shfaqën gjithashtu përmirësime të lehta në simptomat e depresionit.

Sipas studiuesve, çmimet e larta të produkteve të freskëta dhe vështirësia për t’i ruajtur ato bëjnë që shumë njerëz të mos konsumojnë 400 gram fruta dhe perime të freskëta, që është norma ditore e rekomanduar nga ekspertët e shëndetësisë botërore.

Megjithatë, ekspertët paralajmërojnë se lëngu i frutave nuk duhet të zëvendësojë frutat e plota pasi gjatë përpunimit humbet një pjesë e fibrave dhe lëndëve ushqyese të rëndësishme, ndërsa përmbajtja e sheqerit mbetet e lartë.

Për këtë arsye, nutricionistët rekomandojnë që frutat e plota të mbeten zgjedhja kryesore, ndërsa një gotë e vogël lëng frutash 100% natyral mund të përdoret si plotësues i dietës së përditshme.

Komentet

Bëhu i pari që komenton!

Lini një Koment të Ri

Për t'u përgjigjur një komenti specifik, kliko butonin 💬 Përgjigju poshtë atij komenti.

🔒 Komenti juaj do të publikohet pas miratimit nga moderatori.